inskolning

Just nu sitter jag gömd. Skolar in min dotter och ska bara finnas till hand om det blir ledsamt.

Har suttit här och ritat. Ansikten idag, svårt att ta med sig oljemålningen hit.
Men det blir inget bra. Jag är i en svacka och tänker att - Hallå! Jag kan inte, vad trodde jag egentligen!

Men då är det skönt att rita sig själv en stund. Jag tycker jag har så konstiga drag. Dom är så lätta att driva med, extra stor näsa, stora öron och små ögon. Finns väldigt mycket av min finska pappa i dom.
När jag ritar mig så kan det ju bli som det blir, för det är ju ändå bara jag.

Angående öronen så har Hulda vid synen av ett profilfoto av mig, pekat och härmat en elefant! Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0